173 keer bekeken

Ook Dat Nog zaak #1

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:15

Oh... sorry, Marcel, ik zit net naar een herhaling van het Songfestival te kijken op mijn nieuwe, gerepareerde breedbeeld TV... Moet je dat beeld toch eens bekijken... wat een kleuren....!

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:14

Geweldig dat we er zo uitgekomen zijn. En ik hoop dat de betreffende winkel het de volgende keer wel uit zijn hoofd haalt om klanten ten onrechte een stukke TV aan te rekenen!

Dit was Ook Dat Nog in het Clubs Warenhuis, en mochten jullie tips of zaken voor ons team hebben, stuur me dan gerust een clubpost. Bedankt voor het kijken, en u bedankt, meneer Amerongen, voor deze zaak!

Meneer Amerongen...?

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:13

... OK, dat lijkt me een mooie oplossing!

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:13

Een mooie prijskorting dan, op een toekomstige aankoop?

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:12

Israel? Waar de bommen je om de oren vliegen?

Ik ben wel gek van het Songfestival, maar ZO gek...?

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:11

Ik denk dat de heer Amerongen wel iets meer verdiend heeft. Jullie service was niet bepaald klantvriendelijk! Hij heeft door alle commotie thuis niet op zijn mooie kleurrijke nieuwe TV naar het Songfestival kunnen kijken...

Waarom betalen jullie niet de reis, het hotel en de toegang tot het live Songfestival in Israel, komend jaar, zodat de heer Amerongen er zelf bij kan zijn?

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:11

OK, ok, dan lijkt het me bij nader inzien toch goed als we een geld terug garantie hanteren. We nemen terug dat de fout bij de koper ligt en geven meneer Amerongen het voordeel van de twijfel!

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:10

Zo is het maar net, Marcel! Het enige dat ik wil is een nieuwe, deugdelijke TV, en anders mijn geld terug!

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:09

Dat begrijp ik volkomen, meneer Amerongen.

Vertel eens, winkel, hoe gaan jullie dit geschil oplossen? Het is jullie product, jullie verkopen het, ook al was het een showmodel mag een klant er toch van uit gaan dat hij een deugdelijke TV mee naar huis krijgt.

Bovendien bestaat er ook nog zoiets als garantie. De garantie kan niet zomaar komen te vervallen omdat jullie geen verantwoordelijkheid nemen over het feit dat meneer Amerongen een ondeugdelijke TV heeft gekocht!

• woensdag 06 maart 2019 @ 11:09

Fijn dat Ook Dat Nog me steunt! Gelukkig kon ik het Songfestival bij de buren gaan kijken. Maar ik had liever zelf thuis gekeken op mijn mooie nieuwe TV